Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Salidas de más de un día en BTT
Regata
Mensajes: 287
Registrado: Jue Dic 26, 2013 4:08 pm
Ubicación: Barberà del Vallés

Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por Regata »

Hola companys.

La botiga Bici Escapa de Sabadell organitza un Pedals del Cister pel cap de semana del 17 i 28 de Setembre (coincideix amb la Selènica)

Son dos dies de MTB a un preu de 99€. Us deixo l'enllaç i la informació de la botiga.

http://www.biciescapa.com/club/pedals-d ... al-escapa/

El cap de setmana del 27 i 28 de setembre us proposem fer la Pedals del Cister, en un format una mica més reduït, adaptat a nosaltres per poder-ho fer en dos dies, doncs la ruta clàssica disposa de 220 km i 5500 m+ de desnivell. La proposta adaptada a Escapa es una ruta circular amb sortida i arribada a La Riera de Gaià, de 130 km i 3200 metres de desnivell positiu acumulat, pedalant per camins mil.lenaris que us sorprendran de les comarques del Tarragonès, Conca de Barberà i Alt Camp.

Repartirem la ruta en dos dies, el primer seran uns 65 kms i 1800 de desnivell positiu. Sortirem de La Riera de Gaià direcció nord-est cap a Santes Creus, on iniciarem una ascenció a la serra del Comaverd. Després d’una llarga baixada arribarem a Rocafort de Queralt, on dinarem. Continuarem ascendint fins a Forés, la població més alta de la província, des de on podrem visualitzar Montserrat, el Pirineus i el mar, alhora. Seguirem fins a Rocallaura, on farem nit al Antic Balneari de Rocallaura.

El segon dia ens dirigirem cap a la zona de Poblet mitjançant unes zones tècniques molt entretingudes fins a arribar a Montblanc. Desprès iniciarem ascenció a la serra de Miramar, coronant al coll de la Coloma. Després descendirem per trialera fins a planície de pistes ràpides i rodadores, amb alguns sendereons i zones emboscades entremig. Pararem a dinar a Nulles i seguirem planejant fins a La Riera de Gaià, on ens faran entrega del maillot que ens haurem guanyat merescudament. Aquest segon dia haurem fet uns 65 km i uns 1400 de desnivell positiu.


La ruta no està marcada disposarem del track per poder-la seguir amb GPS.

Distància: 130 km (aproximadament 65kms cada dia)
◦Desnivell +: 3.200 m (aproximadament 1800 m. dissabte i 1400 m. diumenge)
◦Nivell: mitjà
◦Transport: cotxes particulars (si no disposes de cotxe o tens places disponibles en el teu, indica-ho quan t’inscriguis)
◦Dia, hora i lloc de trobada: 27 de setembre a les 7:00h a la Carretera de Barcelona davant la botiga.
◦Preu: 99 € (inclou dinar 1er dia a Rocafort de Queralt + Sopar, dormir i esmorzar al Antic Balneari de Rocallaura + Dinar a Nulles 2on dia + Maillot de Finisher Pedals del Cister + transport d’equipatge)*
◦Inscripcions: feu clic al botó d”Inscripcions” de dalt a la dreta per reservar plaça. Per confirmar-la s’ha de fer el pagament de 99€ a través de la nostra web clicant aquí o bé directament a la botiga.
◦Places limitades: Disposem de 70 places, tindran prioritat aquells qui hagin confirmat la seva reserva efectuant-ne el pagament.
◦Assegurança: si no disposes de llicència o assegurança equivalent, has de sumar al preu de la inscripció 13.18 euros corresponents a l’assegurança pels dos dies. Si és el teu cas indica-ho a comentaris al fer la inscripció i fes-nos arribar el teu DNI.

En el preu inclou 4 àpats, dinar i sopar del primer dia i esmorzar i dinar del segon, per tant cal tenir en compte que cadascú ha de dur esmorzar pel primer dia i barretes, fruits secs o el què es cregui oportú per anar picant durant la ruta.

És obligatori l’ús del casc i disposar de la llicència ciclista

* Aquest preu és especial per a EscapaClub fruit de l’acord de col.laboració entre Escapa i Pedals del Cister. Aquí teniu la web de Pedals del Cister.
Avatar de Usuario
aquilinator
Mensajes: 1594
Registrado: Lun Nov 26, 2012 11:06 am
Ubicación: Sant Andreu
Gender:

Re: Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por aquilinator »

me apetece más que la Selenika
Imagen
Insistir, persistir, resistir...y nunca desistir
Avatar de Usuario
Racing
Mensajes: 1112
Registrado: Dom Sep 16, 2012 8:37 pm
Ubicación: Vilassar de Mar

Re: Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por Racing »

Jo recomano aquesta ruta, la vaig fer nonstop a l'abril i és una passada, però la versió en 2 dies queda una mica aigualida, fer-ho en un sol dia no és cap bogeria i te més ingredients per fer-la amb ganes. Molt millor que la Selenika! Si em decideixo per la Selenika només serà per poder compartir amb vosaltres, però si algú s'anima per fer aquesta ruta nonstop el dissabte 27 de setembre jo m'apunto.
Avatar de Usuario
Lasdoceydiez
Mensajes: 2009
Registrado: Mié Mar 28, 2012 1:59 pm

Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por Lasdoceydiez »

Racing escribió:Jo recomano aquesta ruta, la vaig fer nonstop a l'abril i és una passada, però la versió en 2 dies queda una mica aigualida, fer-ho en un sol dia no és cap bogeria i te més ingredients per fer-la amb ganes. Molt millor que la Selenika! Si em decideixo per la Selenika només serà per poder compartir amb vosaltres, però si algú s'anima per fer aquesta ruta nonstop el dissabte 27 de setembre jo m'apunto.


Interesante...
Avatar de Usuario
Rubi
Mensajes: 2060
Registrado: Vie Jun 01, 2012 11:00 pm
Ubicación: Badalona

Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por Rubi »

Lasdoceydiez escribió:
Racing escribió:Jo recomano aquesta ruta, la vaig fer nonstop a l'abril i és una passada, però la versió en 2 dies queda una mica aigualida, fer-ho en un sol dia no és cap bogeria i te més ingredients per fer-la amb ganes. Molt millor que la Selenika! Si em decideixo per la Selenika només serà per poder compartir amb vosaltres, però si algú s'anima per fer aquesta ruta nonstop el dissabte 27 de setembre jo m'apunto.


Interesante...

Tu no te intereses tanto que el 28 has de hacer de mi gregario en la terra de l'aigua ;)
CYCLING is our passion
Avatar de Usuario
JoeBikes
Mensajes: 498
Registrado: Dom Nov 17, 2013 11:27 pm
Ubicación: Sobre la bici (Badalona)

Mensaje por JoeBikes »

Pues tiene muy buena pinta...a mi tb me tira mas que la selenika...se puede estudiar...
_____My Legs Are My Gears_____

"Mi mayor miedo es morir y que mi mujer venda mis bicis por el precio que le dije que valian"
Avatar de Usuario
SergioCarbono
Mensajes: 8866
Registrado: Mié Feb 01, 2012 1:30 am
Ubicación: Montcada i Reixac
Contactar:

Re: Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por SergioCarbono »

Entre que uno habla catalán, el otro se hace el misterioso, etc... no me entero de nada.

A mi hacer la marcha esta en dos dias pagando 99€ no me llama, para eso haria la Non Stop de Pedales del mundo por 40€ con maillot de regalo, que este año me quede con las ganas, ahora bien creo que lo que propone Racing es una Pedals del cister Non Stop por libre ¿ no ? Pues si se hace en sabado me podria interesar... :roll: será cuestion de ir abriendo un hilo en quedadas :mrgreen:
Imagen
Avatar de Usuario
Lasdoceydiez
Mensajes: 2009
Registrado: Mié Mar 28, 2012 1:59 pm

Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por Lasdoceydiez »

La única pega que veo es que me perdería el Turo, ya que es la semana de antes y dos semanas seguidas no puede ser...
Avatar de Usuario
SergioCarbono
Mensajes: 8866
Registrado: Mié Feb 01, 2012 1:30 am
Ubicación: Montcada i Reixac
Contactar:

Re: Pedals del Cister especial Escapa: 27/9 i 28/9

Mensaje por SergioCarbono »

Lasdoceydiez escribió:La única pega que veo es que me perdería el Turo, ya que es la semana de antes y dos semanas seguidas no puede ser...


A mi me da igual cuando sea con que sea un sabado ya me vale, pero me gustaria hacerla por conocer esa zona.
Imagen
Avatar de Usuario
Racing
Mensajes: 1112
Registrado: Dom Sep 16, 2012 8:37 pm
Ubicación: Vilassar de Mar

Mensaje por Racing »

Pues eso malandrin, una nonstop por libre. Pero tiene que ser en septiembre maximo, por las horas de luz.
Responder