Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Información sobre las próximas pedaladas y marchas de carretera.
Avatar de Usuario
manolito
Mensajes: 625
Registrado: Dom Nov 18, 2012 9:09 pm
Ubicación: Badalona
Contactar:

Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por manolito »

Hola,
Com sé que alguns membres d'aquest fòrum aniran a aquesta marxa, obro aquest fil per poder intercanviar opinions i resoldre dubtes.

Per mi serà la tercera edició que faig, si puc ajudar a algú estaré encantat de fer-ho.
Avatar de Usuario
anzony
Mensajes: 1976
Registrado: Vie Nov 23, 2012 9:16 am
Ubicación: Badalona

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por anzony »

Moltes gracies Manel. La veritat es que tenir ajut o consells d'algu amb experiencia a aquesta marxa i al ciclisme en general es d'agrair.

Jo per la meva part... Molt nervios, perque em queda gran, en aquests moments. Nomes puc dir que intentare gaudir, i partir fins on arribi.
#lovecycling
Avatar de Usuario
SergioCarbono
Mensajes: 8866
Registrado: Mié Feb 01, 2012 1:30 am
Ubicación: Montcada i Reixac
Contactar:

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por SergioCarbono »

Yo esta me la pierdo, pero quería darte las gracias Manolito, la verdad es que para los que empezamos en carretera nos son de mucha ayuda.

Pd.: Esa es la actitud anzony ;)
Imagen
Avatar de Usuario
JoeBikes
Mensajes: 498
Registrado: Dom Nov 17, 2013 11:27 pm
Ubicación: Sobre la bici (Badalona)

Mensaje por JoeBikes »

Doncs aqui un "novato" que aquest any s'estrena a la QuebrantaHuesos". Tota informacio/ consell sera bo Manel!!! El que tinc molt clar es que aquesta primera participació no penso ni mirar el rellotge, els unics objectiu son acabar-la, disfrutar-la i agafar experiencia per futures participacions.
Aixo si...estic nervios nervios!! En tinc moltes ganes!!
_____My Legs Are My Gears_____

"Mi mayor miedo es morir y que mi mujer venda mis bicis por el precio que le dije que valian"
Avatar de Usuario
manolito
Mensajes: 625
Registrado: Dom Nov 18, 2012 9:09 pm
Ubicación: Badalona
Contactar:

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por manolito »

Tots hem començat alguna vegada i hem rebut ajuda, per això estem.
El millor seria que féssiu preguntes concretes per poder ajudar.
En general:

- Deixeu-vos portar fins a Jaca, ni un esforç extra.
- Pujeu el Somport passejant.
- Atenció al Marie Blanque, segons les condicions -humitat, calor...- es pot fer molt i molt llarg, recomano 'passar-lo' amb tranquilitat amb pinyons prou grans.
- Pourtalet: Pot ser un martiri si les cames estan cansades, agafeu un ritme 'infinit', és a dir, que podrieu portar hores i hores. Són gaire bé 30 Km. de pujada que al començament sembla fàcil, no us deixeu enganyar, tot arriba, + altitud + pendent i sovint vent de cara.
- Hoz de Jaca: Per molt dur que sigui, res de res, és curt i amb la il·lusió de veure el final es passa, i després grup i avall!
- MAI ANEU SOLS! si se'n va un grup, a com a molt 1 min. en ve un altre.
- NO VOLGUEU RECUPERAR BAIXANT! 2 min. no valen un accident. Hi ha alguns trams perillosos com la baixada del Somport.

No dic res de l'alimentació durant la marxa, suposo que ja deveu saber que no prenc res, ni 'geles' ni 'barritas' ni merdes comercials, tampoc vull discutir aquest tema.
Avatar de Usuario
manolito
Mensajes: 625
Registrado: Dom Nov 18, 2012 9:09 pm
Ubicación: Badalona
Contactar:

Re:

Mensaje por manolito »

JoeBikes escribió:Doncs aqui un "novato" que aquest any s'estrena a la QuebrantaHuesos". Tota informacio/ consell sera bo Manel!!! El que tinc molt clar es que aquesta primera participació no penso ni mirar el rellotge, els unics objectiu son acabar-la, disfrutar-la i agafar experiencia per futures participacions.
Aixo si...estic nervios nervios!! En tinc moltes ganes!!


Rellotge? jo fins fa dos mesos no he portat mai cap instrument a la bici. Què importa fer 8, 9 o 10 hores? bé ara si, que hi ha Facebook.
Avatar de Usuario
anzony
Mensajes: 1976
Registrado: Vie Nov 23, 2012 9:16 am
Ubicación: Badalona

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por anzony »

manolito escribió:Tots hem començat alguna vegada i hem rebut ajuda, per això estem.
El millor seria que féssiu preguntes concretes per poder ajudar.
En general:

- Deixeu-vos portar fins a Jaca, ni un esforç extra.
- Pujeu el Somport passejant.
- Atenció al Marie Blanque, segons les condicions -humitat, calor...- es pot fer molt i molt llarg, recomano 'passar-lo' amb tranquilitat amb pinyons prou grans.
- Pourtalet: Pot ser un martiri si les cames estan cansades, agafeu un ritme 'infinit', és a dir, que podrieu portar hores i hores. Són gaire bé 30 Km. de pujada que al començament sembla fàcil, no us deixeu enganyar, tot arriba, + altitud + pendent i sovint vent de cara.
- Hoz de Jaca: Per molt dur que sigui, res de res, és curt i amb la il·lusió de veure el final es passa, i després grup i avall!
- MAI ANEU SOLS! si se'n va un grup, a com a molt 1 min. en ve un altre.
- NO VOLGUEU RECUPERAR BAIXANT! 2 min. no valen un accident. Hi ha alguns trams perillosos com la baixada del Somport.

No dic res de l'alimentació durant la marxa, suposo que ja deveu saber que no prenc res, ni 'geles' ni 'barritas' ni merdes comercials, tampoc vull discutir aquest tema.


Manel, tu que portaries de pinyo gran, en el meu lloc? Jo muntaré un 30, pero em plantejo muntar un 32 fins i tot!!

Evidentment, intentaré gaudir molt i tinc molt clar, que és una primera experiencia, com tot a la vida, pero fins on arribi!!
#lovecycling
Avatar de Usuario
manolito
Mensajes: 625
Registrado: Dom Nov 18, 2012 9:09 pm
Ubicación: Badalona
Contactar:

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por manolito »

34x32, sense dubte, si no vols triar entre caminar o fondre les cames.

De shimano, que és el que conec, 11-32, funciona amb el canvi normal de pota curta encara que diguin que no, sempre que no portis el 32 amb el plat gran.
Avatar de Usuario
anzony
Mensajes: 1976
Registrado: Vie Nov 23, 2012 9:16 am
Ubicación: Badalona

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por anzony »

manolito escribió:34x32, sense dubte, si no vols triar entre caminar o fondre les cames.

De shimano, que és el que conec, 11-32, funciona amb el canvi normal de pota curta encara que diguin que no, sempre que no portis el 32 amb el plat gran.

Manel, de shimano en 11-32 nomes he vist en 11 velocitats. Jo porto pinyonera de 10. Crec que muntare el de 30 que tinc per casa i apretare dents al MB... Aixo sí arribo ;)
#lovecycling
Avatar de Usuario
manolito
Mensajes: 625
Registrado: Dom Nov 18, 2012 9:09 pm
Ubicación: Badalona
Contactar:

Re: Quebrantahuesos 2015 - 20 de juny

Mensaje por manolito »

anzony escribió:
manolito escribió:34x32, sense dubte, si no vols triar entre caminar o fondre les cames.

De shimano, que és el que conec, 11-32, funciona amb el canvi normal de pota curta encara que diguin que no, sempre que no portis el 32 amb el plat gran.

Manel, de shimano en 11-32 nomes he vist en 11 velocitats. Jo porto pinyonera de 10. Crec que muntare el de 30 que tinc per casa i apretare dents al MB... Aixo sí arribo ;)


Si, tens raó, de 10 no sé si n'hi ha de 32.
Responder