SergioCarbono escribió:isie7e escribió:Va a haber que ir pensando en cambiar el nombre del club....
de eso nada BTTeros a muerte!!!![]()
![]()
+1000, nunca podemos perder nuestros origenes . . . ni nuestra identidad.
SergioCarbono escribió:isie7e escribió:Va a haber que ir pensando en cambiar el nombre del club....
de eso nada BTTeros a muerte!!!![]()
![]()
Sergiomondraker escribió:nada de cambiar el nombre del club! Somos Club Ciclista Btteros. y eso no cambia
mi preferencia siempre será la montaña, pero el entrenamiento manda ahora mismo, y de cara a preparar la Transmaresme y coger un poco de fondo (me gustaría hacer un tiempo más decente que en la del año pasado).
manolito escribió:Felicitats Sergi!
Amb el 34x26 en tens de sobres per tots els ports que hi ha per aquí, és més, el 26 no et farà cap falta.
Posa l'hora i el lloc, a veure si puc venir per contribuir una mica al teu aprenentatge.
Toti: ves en compte on ets poses, el Sergi està molt fort i si estàs fort, ya ho saps, es igual carretera que muntanya
Sergiomondraker escribió:manolito escribió:Felicitats Sergi!
Amb el 34x26 en tens de sobres per tots els ports que hi ha per aquí, és més, el 26 no et farà cap falta.
Posa l'hora i el lloc, a veure si puc venir per contribuir una mica al teu aprenentatge.
Toti: ves en compte on ets poses, el Sergi està molt fort i si estàs fort, ya ho saps, es igual carretera que muntanya
Hola Manel, que bé! On soleu quedar per sortir en carretera. A la B20 no, suposo que será per Bdn. A vere si en Toti m'ho diu. Hora 7.30h, si voleu abans per mi cap problema.
No crec que demà li donem molta canya, jo almenys. Aniré més ofegat![]()
manolito escribió:Sergiomondraker escribió:manolito escribió:Felicitats Sergi!
Hola Manel, que bé! On soleu quedar per sortir en carretera. A la B20 no, suposo que será per Bdn. A vere si en Toti m'ho diu. Hora 7.30h, si voleu abans per mi cap problema.
No crec que demà li donem molta canya, jo almenys. Aniré més ofegat![]()
Jo, com ja t'he dit, demà he de fer alguna cosa suau, ja que la propera setmana me'n vaig a fer ports 'Tour' dels Alps com Alpe d'Huez, galibier, Madeleine etc.
Perquè t'ho passis bé podriem anar per Dosrius i voltants que no hi ha cotxes, a veure què diu el Toti.
Per l'hora està bé a les 7:30, quant al lloc, podem que dar a la cruïlla de la nacional-Riera Canyadó.
Digueu alguna cosa, ja ho pots posar al missatge.
Passa'm el mòbil pel privat de Facebook per si de cas.
Sergiomondraker escribió:
Hora
7.30h
Lugar
Cruce NII-Riera Canyadó (Badalona)
Abrazos para todos!!
Asistenes:
- Toti
- Manel
-
-
-
- SergioCarbono Vol II![]()
SergioCarbono escribió:
¿SergioCarbono Vol II ?![]()
![]()
no teneis vergueza ni tu ni SergiMassi, sereis SergioCabronodelchino ¡¡ vaya imitaciones baratas !!
![]()
![]()
buscaros vuestro propio nick sino quereis que os ponga yo uno peor !!!
![]()
Charlie Dakota escribió:SergioCarbono escribió:
¿SergioCarbono Vol II ?![]()
![]()
no teneis vergueza ni tu ni SergiMassi, sereis SergioCabronodelchino ¡¡ vaya imitaciones baratas !!
![]()
![]()
buscaros vuestro propio nick sino quereis que os ponga yo uno peor !!!
![]()
![]()
Déjalos si así disfrutan, no es mas que envidia . . .
![]()