Sortida Diumenge 7
-
Sortida Diumenge 7
Aquest diumenge sortida al turó de l'home, sortida 7:15 Bar Pare Claret amb Sicilia o bé 7:45 carretera de la Roca amb rotonda de montcada (on esta el pont).
La ruta és carretera de la Roca-Granollers-Cardedeu-llinars-st Esteve de palautordera-costa del montsenty-turó de l'home-antenes-campins-sant Celoni - Carretera de la Roca.
Si el temps es just o les forçes no van bé no farem els útims kms de pujada al turó anirem cap a les antenes.
Més o menys aquest es el track modificant el que es l'anada.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3383151
Grupeta:
- Mesmu
- Amcrous
- Vito
- Michael
- Juanito
.....
La ruta és carretera de la Roca-Granollers-Cardedeu-llinars-st Esteve de palautordera-costa del montsenty-turó de l'home-antenes-campins-sant Celoni - Carretera de la Roca.
Si el temps es just o les forçes no van bé no farem els útims kms de pujada al turó anirem cap a les antenes.
Més o menys aquest es el track modificant el que es l'anada.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3383151
Grupeta:
- Mesmu
- Amcrous
- Vito
- Michael
- Juanito
.....
Última edición por MESMU el Vie Jun 05, 2015 4:48 pm, editado 2 veces en total.
- El_Cano
Re: Sortida Diumenge 7
Hola Joan, a que ritmo piensas ir?? si es ritmo brevetero bien, si es ritmo killer no creo que pueda aguantar la ruta, pero me gustaría hacer una tirada así el domingo.
- AMCROUS
Yo me punto !!!
El cano !! Tranquilo x el ritmo que sera normal , solo en el momento de ascender al Montseny estan permitidos los cuchillos
El cano !! Tranquilo x el ritmo que sera normal , solo en el momento de ascender al Montseny estan permitidos los cuchillos

LA CIMA NO SE ALCANZA SUPERANDO A LOS DEMAS
SI NO SUPERÁNDOSE A UNO MISMO
- El_Cano
AMCROUS escribió:Yo me punto !!!
Ahí esta el problema, el ritmo normal, yo soy un globero

- Lasdoceydiez
Es mas divertido subir por Costa de Montseny y más bonito bajar por santa fe, es decir al revés.
Lo estudio, pero la bajada del Turó no me llama nada
Lo estudio, pero la bajada del Turó no me llama nada
-
Bones,
El track es fara a l'inversa. Pujada per st. Esteve dirección collformic i agafarem despres el port que porta al poble de la Costa i la baixada per santa fe.
El ritme será tranquil i la pujada cada un al seu ritme. Peró la idea es fer la ruta com a molt en 7 hores per estar 2:15 a casa.
El track es per fer-se una idea peró no es la ruta bona.
El track es fara a l'inversa. Pujada per st. Esteve dirección collformic i agafarem despres el port que porta al poble de la Costa i la baixada per santa fe.
El ritme será tranquil i la pujada cada un al seu ritme. Peró la idea es fer la ruta com a molt en 7 hores per estar 2:15 a casa.
El track es per fer-se una idea peró no es la ruta bona.
- El_Cano
Me muero de ganas de que llegue manyana. Voy a tener que beber todo el dia para que pase rápido este cruel sabado !!

- Lasdoceydiez
- AMCROUS
Gracias Josep !
Lastima que no vengas
Lastima que no vengas
LA CIMA NO SE ALCANZA SUPERANDO A LOS DEMAS
- El_Cano
Estoy acojonado, asi os lo digo jajaja.
El sitio de quedada de la roca, es digamos, la rotonda donde acaba el carril bici y empieza la carretera no? Alli nos vemos !
El sitio de quedada de la roca, es digamos, la rotonda donde acaba el carril bici y empieza la carretera no? Alli nos vemos !