Sabado 13 Guanta(existe)-Puig
-
- Manu
Re:
GAGUZ escribió:Pues a mi el track me iría bien para algún día... Gracias
El track existe,puedes buscarlo en la crónica

OpenMuntbikes+Tavascà++Selènika+Galzeran+Transmaresme+Montnegrebtt+Girona Mtb +Monegros+3h Resist Cerdan+CasiTransCatalunya16+Montserrat ALLmountain+Collsuspina+TuróFULLallmountain+Ultrabike Avent17+TransCat17+Mussara18+3Cims18+Premio Moskeroles 2018
- jordigolfo
Re: Sabado 13 Guanta(existe)-Puig
Manu com no regalis algo als asistents... Em sembla que vas sol, podras petar y fer un altre ritme sense que t'esperi ningu...

- Manu
jordigolfo escribió:Manu com no regalis algo als asistents... Em sembla que vas sol, podras petar y fer un altre ritme sense que t'esperi ningu...![]()
![]()
No problem J,intentaré no petarme

Si fem una mica de memoria....... l.ultim Puig Guanta ke vam fer,el ke vaig tenir ke esperar -te tooooota la ruta vaig ser JO a Tú

ZASKA !!!!
Vine,no tinguis por,diré ke estas molt fort

es nadal,no puc mentir

OpenMuntbikes+Tavascà++Selènika+Galzeran+Transmaresme+Montnegrebtt+Girona Mtb +Monegros+3h Resist Cerdan+CasiTransCatalunya16+Montserrat ALLmountain+Collsuspina+TuróFULLallmountain+Ultrabike Avent17+TransCat17+Mussara18+3Cims18+Premio Moskeroles 2018
- SergioCarbono
- Contactar:
vaya cuchillitos a ver si voy a tener que cachearos para dejaros acceder al foro 

- Xavi_btt
M'hagués agradat acompanyar-te, però demà he d'arribar d'hora.
- jordigolfo
Manu escribió:jordigolfo escribió:Manu com no regalis algo als asistents... Em sembla que vas sol, podras petar y fer un altre ritme sense que t'esperi ningu...![]()
![]()
No problem J,intentaré no petarme![]()
Si fem una mica de memoria....... l.ultim Puig Guanta ke vam fer,el ke vaig tenir ke esperar -te tooooota la ruta vaig ser JO a Tú![]()
ZASKA !!!!
Vine,no tinguis por,diré ke estas molt fort![]()
![]()
![]()
![]()
es nadal,no puc mentir![]()
![]()
Espera espera q jo m'enrrecordo del primer "buscando guanta".
Tu t'enrrecordes??
Mai m'havien fotut tanta bronca a casa per arribar tard, no sempre arribo quasi a les 4 de la tarde...
Aquell dia em sembla que anaveeeees.... Bueno deixem-ho estar...

- Manu
jordigolfo escribió:Manu escribió:jordigolfo escribió:Manu com no regalis algo als asistents... Em sembla que vas sol, podras petar y fer un altre ritme sense que t'esperi ningu...![]()
![]()
No problem J,intentaré no petarme![]()
Si fem una mica de memoria....... l.ultim Puig Guanta ke vam fer,el ke vaig tenir ke esperar -te tooooota la ruta vaig ser JO a Tú![]()
ZASKA !!!!
Vine,no tinguis por,diré ke estas molt fort![]()
![]()
![]()
![]()
es nadal,no puc mentir![]()
![]()
Espera espera q jo m'enrrecordo del primer "buscando guanta".
Tu t'enrrecordes??
Mai m'havien fotut tanta bronca a casa per arribar tard, no sempre arribo quasi a les 4 de la tarde...
Aquell dia em sembla que anaveeeees.... Bueno deixem-ho estar...
No fotissss..amb la Orbea Sate de 8v i casi 15kgs.....joc brut

- jordigolfo