Domingo 27 - Santa Fe con SC Betulo
- anzony
Este domingo 27 los componentes del Betulo, se van a Santa Fe. Os dejo el enlace del evento creado en facebook:
https://www.facebook.com/events/716912905041665/?notif_t=plan_user_invited
Como Toti y yo, nos quedamos el sabado pasado con las ganas de subir, por culpa de mi rodilla, seguramente, nos animemos a acompañarles. Aún lo tenemos que hablar, pero aquí os dejo la propuesta.
El punto de encuentro es la BP (pasado el Titus) y la hora de salida, las 6:30h.
Asistentes:
1- Toti
2- Joebikes
...
300- anzony
https://www.facebook.com/events/716912905041665/?notif_t=plan_user_invited
Como Toti y yo, nos quedamos el sabado pasado con las ganas de subir, por culpa de mi rodilla, seguramente, nos animemos a acompañarles. Aún lo tenemos que hablar, pero aquí os dejo la propuesta.
El punto de encuentro es la BP (pasado el Titus) y la hora de salida, las 6:30h.
Asistentes:
1- Toti
2- Joebikes
...
300- anzony
Última edición por anzony el Sab Jul 26, 2014 8:32 pm, editado 2 veces en total.
#lovecycling
- Rubi
A esas horas creo que no estab pintando ni las lineas de la carretera....
Estais sonaos... Ahira en serio, creo que no es buena hora para andar en bicicleta... Es mejor ahorrarse la parada a media ruta o volver un pelo mas tarde.
Estais sonaos... Ahira en serio, creo que no es buena hora para andar en bicicleta... Es mejor ahorrarse la parada a media ruta o volver un pelo mas tarde.
CYCLING is our passion
- anzony
Re: Domingo 27 - Santa Fe con SC Betulo
rubibeaker escribió:A esas horas creo que no estab pintando ni las lineas de la carretera....
Lo dices por el trafico? Bueno, quiero decir por los que integran el trafico a esa hora?
#lovecycling
- manolito
- Contactar:
És molt bona hora, pujada tranquil.la, un bon esmorzar, bona companyia...una sortida cicloturista com ha de ser.
- anzony
manolito escribió:És molt bona hora, pujada tranquil.la, un bon esmorzar, bona companyia...una sortida cicloturista com ha de ser.
Suposo que ho diu perque es l'hora a la que tanquen les discoteques i a ell encara l'agafa sortint del Titus

Manel, no apreteu massa diumenge

#lovecycling
- Rubi
Lo que vulguis Manel... pero aquesta hora per anar per la n2 es lo pitjor
CYCLING is our passion
-
Ho deu dir per si el fan bufar en les rotondes, encara estan els mossos fent control 

“Cuando veo un adulto en bicicleta, no me desespero por el futuro de la raza humana”
HG Wells
HG Wells
- anzony
Toti escribió:Ho deu dir per si el fan bufar en les rotondes, encara estan els mossos fent control
És cert. Els darrers dos o tres dissabtes que em sortit ens els trobem.
Ara en serio, crec que en part té raó. És una hora en que has d'anar amb mès cura, ja que surten tots els 'fiesterus' del Titus!! És facil trobar jovent que t'ofereix avituallament al mès pur estil Tour de França!! Aaaah, i per cert, perque tots criden, 'Vamooooj Induraiiing'...si no són de la seva epoca

#lovecycling
-
Manel saps si encara es un euro per les sortides del Bétulo??
“Cuando veo un adulto en bicicleta, no me desespero por el futuro de la raza humana”
HG Wells
HG Wells
- manolito
- Contactar:
La carretera és sempre perillosa, però us puc assegurar que ho és menys la NII quan hi va un grup ordenat de 25-30 ciclistes amb una furgoneta que una carretera secundària sense cotxes amb sol on hi circulen dos o tres ciclistes.
Toti: No et confonguis, l'euro és per pagar la gasolina de la furgo, la furgo la paguem entre tots els socis amb les quotes, com també el local i altres despeses. Si us han convidat a venir diumenge em sembla molt bé. Si us agrada i voleu fer-vos socis podeu passar qualsevol dimarts per la seu del club.
PD: L'euro ja us el poso jo amics.
Toti: No et confonguis, l'euro és per pagar la gasolina de la furgo, la furgo la paguem entre tots els socis amb les quotes, com també el local i altres despeses. Si us han convidat a venir diumenge em sembla molt bé. Si us agrada i voleu fer-vos socis podeu passar qualsevol dimarts per la seu del club.
PD: L'euro ja us el poso jo amics.