Crónica de la selénika
-
Crónica de la selénika
Cuando tenga un ratito a ver si me pongo a ello de momento decir que he "salvado los muebles" la he completado en 45 minutos mas que el año pasado total 8:43 con varios tapones, siendo mas dura y añadiendo el barro.
“Cuando veo un adulto en bicicleta, no me desespero por el futuro de la raza humana”
HG Wells
HG Wells
- santakobtt
-
Re: Crónica de la selénika
felicidades Toti...pedazo de cursa que te has marcado.
venga busca un ratito y cuentanos como te fué
venga busca un ratito y cuentanos como te fué
- SergioCarbono
- Contactar:
Un placer haberte visto disfrutar y sufrir encima de tu flamante 29", esperamos esa crónica con muchas ganas de leerla Crack.

- jordigolfo
Molt be Toti ets un crack, no se si vas acabar molt reventat en la Selenika pero si vols venir a alguna sortideta de les nostres ja saps que no son tant dures pero si divertides i aixi et veiem algun dia......
Anims
Anims
-
aviam si puc però estic molt liat els dissabtes puc sortir cada 15 dies però ara començo un curs d'anglès dissabtes de 9 a 13 pero tranquil que ja ens veurem!!!!
“Cuando veo un adulto en bicicleta, no me desespero por el futuro de la raza humana”
HG Wells
HG Wells
- InKiLiNo
- Administrador del Sitio
- Contactar:
Toti escribió:aviam si puc però estic molt liat els dissabtes puc sortir cada 15 dies però ara començo un curs d'anglès dissabtes de 9 a 13 pero tranquil que ja ens veurem!!!!
Eiii això de l'anglès m'interessa, informa'm una mica...
Empece a practicar ciclismo para adelgazar, ahora quiero adelgazar para practicar ciclismo.
- SergioCarbono
- Contactar:
InKiLiNo escribió:Toti escribió:aviam si puc però estic molt liat els dissabtes puc sortir cada 15 dies però ara començo un curs d'anglès dissabtes de 9 a 13 pero tranquil que ja ens veurem!!!!
Eiii això de l'anglès m'interessa, informa'm una mica...
A mi el ingles no me interesa, a mi lo que me interesa es la crónica TOTI que la estamos esperando