gracies a tots.. perdoneu que volia canviar el nom i ja no m'ha deixat, tothom hem diu Toni però soc una dona. Si veig sortides assequibles no mol canyeres vinc! Tot i que no em fan por les pujades però encara no ens coneixem... i no vull frenar a ningú
toni escribió:gracies a tots.. perdoneu que volia canviar el nom i ja no m'ha deixat, tothom hem diu Toni però soc una dona. Si veig sortides assequibles no mol canyeres vinc! Tot i que no em fan por les pujades però encara no ens coneixem... i no vull frenar a ningú
Tranquila aqui se espera a todo el mundo de todas formas ya veras que hay rutas para varios niveles no tengas reparo.
Hola Toni, benvinguda!! En aquest foro trobaras molts grups amb diversitat de nivells pero amb un mateixa filosofia, S'ESPERA A TOTHOM!! Ara nomes fa falta que deixis les vergonyes de banda, t'animis a vindre i pedelejar. QUANTS MES SIGUEM MES RIUREM!!!
toni escribió:gracies a tots.. perdoneu que volia canviar el nom i ja no m'ha deixat, tothom hem diu Toni però soc una dona. Si veig sortides assequibles no mol canyeres vinc! Tot i que no em fan por les pujades però encara no ens coneixem... i no vull frenar a ningú
Hola, bienvenida a tu casa. Me ha hecho gracia lo de tu nombre, pues yo me llamo Antonia (o toñi) y gran parte de mi familia e incluso algunos conocidos me llaman Toni
Creemos tener muchos amigos, pero son pocos los que se toman la molestia de serlo. A mis amig@s.